Απλά δείτε το…

Καν’τε τη χάρη στον εαυτό σας κι επισκεφθείτε το blog αυτό. Χωρίς λόγια, άλλωστε τι έχει μείνει να ειπωθεί; Τα είπε όλα η Αμαλία..

Υπάρχει και αυτό το banner, για όσους θέλουν να στείλουν κι άλλο κόσμο στο εν λόγω blog:


  1. Μπράβο σου που γράφεις για το θέμα. Νομίζω ότι το ενδιαφέρον από την πλευρά μας δείχνει ότι υπάρχει ακόμα ανθρωπιά. Μακάρι να γίνει κάτι να βοηθηθεί γιατί πραγματικά το αξίζει.

  2. Το θέμα είναι ότι οι «μεγάλοι» bloggers απλά απουσιάζουν.. Δυστυχώς χωρίς αυτούς χρειάζεται τεράστια προσπάθεια. Πάντως ότι και να γίνει πρέπει και η ίδια να το δεχθεί και οφείλουμε να τη σεβαστούμε.

  3. Συγνώμη για την ενόχληση, αλλά δε γνωρίζω, μήπως θα μπορούσες να μου πεις πως μπορώ να βάλω το banner στο blog μου; Καταλαβαίνω πως πρέπει να γίνει με κάποιο text widget, αλλα πώς συνδέω το widget με το link; Ευχαριστώ

  4. Καμία ενόχληση!

    Κάνεις configure το text widget και μέσα βάζεις τα παρακάτω, αλλάζοντας του ελληνικούς χαρακτήρες (δ, α, ι) με τους αντίστοιχους λατινικούς (D, a, ι), βάζοντας ένα ακόμη εισαγωγικό «α href=»http://www.fakellaki.blogspot.com/»>ιmg src=»http://farm1.static.flickr.com/218/465633753_4697fe770a_m.jpg»>/img>/a>/div>

    Ελπίζω να βοήθησα αν και εγώ μάλλον περισσότερο θα μπερδευόμουν αν τα έβλεπα αυτά έτσι! 😛 Πες μου πάντως αν θες κι άλλη βοήθεια (το πιθανότερο, έτσι που στα εξήγησα… Δεν κάνω για δάσκαλος! 😦 )

    (Πραγματικά πολύ παράξενα τα εξηγώ, αλλά δεν ξέρω άλλον τρόπο να βάλω κώδικα στο σχόλιο)

  5. Χμ, δεν τα κατάφερα. Μήπως θα μπορούσες να μου το στείλεις με email? Η διεύθυνσή μου είναι

    wonderfullyDOTunpredictableATgmailDOTcom

    Ευχαριστώ πάντως

    Για να μην παιδεύεσαι – και συγνώμη για την άγνοια – το banner πρέπει να το κατεβάσω από το τη συγκεκριμένη σελίδα στο flickr ή σύνδεση γίνεται αυτόματα; Επίσης μπερδεύτηκα λίγο με τα ελληνικά και τα ξένα. Το α και το ι βρήκα, αλλά όχι το δ.

  6. xristina

    an mporouses na me boithisis kai emena me to banner tis amalitsas tha imoun poli euxaristimeni kai ……..euxaristo opos kai na exei

  7. Ευχαρίστησή μου! Τι blog έχεις όμως, wordpress ή blogspot;

  8. xristina

    blogspot eleipsa meres amelisa.euxaristw pantos na se kala




Σχολιάστε