Θα γίνω κι εγώ μπεκρής…

Πόσο γουρούνι, γαϊδούρι, μαλάκας και Άγγλος είσαι όταν έρχεσαι 3 η ώρα στο flat, πίτα απ’το μεθύσι, παίζεις μπάλα στον διάδρομο και μετά γρατζουνάς την ηλεκτρική σου κιθάρα;

Δεν πειράζει, τώρα που θα μεθάω κι εγώ θα πάρω την εκδίκησή μου…

(Σε απλά ελληνικά: ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΓΓΛΟΥΣ!)

  1. Πάλι καλά που ο δικός σου μεθυσμένος Άγγλος έπαιζε κιθάρα…. γιατί τα δικά μου χαριτωμένα, μεθυσμένα Αγγλάκια έπαιζαν ποδόσφαιρο στις 5 το πρωί κάτω από το παράθυρό μου!!

  2. Χαχαχαχα
    βγες και εσύ έξω και παίξε μαζί του 😛

  3. 🙂 Δε φταίνε οι ‘Αγγλοι αγαπητέ μου. Οι μεθύστακες γενικώς.

  4. @ The AdBlog:
    Έχουμε και τέτοιους. Το καλύτερο μοντέλο όμως είναι ο μέθυσος μπαλλαδόρος, ντριμπλάρει με μια μπύρα στο χέρι!

    @Sofia:
    Δίκιο έχεις αλλά ποιός κάθεται 3 το βράδυ, αγουοροξυπνημένος και εν βρασμώ ψυχής, να το σκεφτεί περισσότερο;

  5. χαχα αυτό με την ηλεκτρική κάτι μου θυμίζει!!!!

  6. Καλά μαζί σου δε θα συζούσα έτσι κι αλλιώς! 😀




Σχολιάστε

