Στου Uxbridge τα παγκάκια

Προειδοποιώ τους απανταχού αναγνώστες μου ότι ακολουθεί σεντόνι, που πλησιάζει αυτά του iBlog (τον παλιο καλό καιρό, μας τα χαλάει λίγο τώρα τελευταία). Ο οποίος iBlog ήταν τόσο εθισμένος στο να πλέκει σεντόνια που όταν τον είχα πρωτορωτήσει σχετικά με τις σπουδές εκεί στα ξένα, παρόλο που περίμενα να ‘ναι κάνα ψώνιο και να μου απαντήσει με το υπέροχο «ψάξε στο google»*(1), έκατσε κι έγραψε μια τεράστια απάντηση. Α, είχε και attachment το e-mail, έναν χάρτη με όλα τα πανεπιστήμια του UK.

Επίσης, όπως σε κάθε σεντόνι που σέβεται τον εαυτό του, υπάρχουν μερικές σημειώσεις (τέτοια: *(αριθμός)). Στο τέλος της σελίδας βρίσκονται κάποια σχόλια σχετικά.

Τέλος (της εισαγωγής), εκφράζω τη συγκίνησή μου γιατί πρώτη φορά γράφω τόσο μεγάλο κείμενο στο MacBook Pro μου και ενώ έχω πατήσει ήδη 2 φορές μηλαράκι + R (που σημαίνει «ανανέωση της σελίδας»), δεν τα έχω παρατήσει. Ας είναι καλά το autosave που γίνεται από τον post editor του wordpress.

Την προσφορά από το Brunel άργησα να τη δεχτώ. Πείτε το ανασφάλεια, πείτε το υπέρμετρο φόβο, πείτε το όπως θέλετε. Δεν τη δέχτηκα αμέσως πάντως, αυτό είναι το γεγονός. Όταν το αποφάσισα βρέθηκα προ εκπλήξεως: Το site του UCAS έγραφε ότι ήμουν στο Clearing. (Ακολουθoύν παράγραφοι επεξηγηματικές για το τι παίζει στο UCAS)

(Aρχή Επεξηγήσεων)
Στο UCAS λοιπόν πας και διαλέγεις 6 πανεπιστήμια (5 από του χρόνου) τα οποία με τη σειρά τους σου κάνουν προσφορές, conditional (με όρους, συνήθως κάποιον βαθμό στο απολυτήριο) ή unconditional (χωρίς όρους), τις οποίες μετά εσύ πάλι με τη σειρά σου δέχεσαι ή απορρίπτεις. Aν δε σε δεχτεί κανένα από τα 5 πανεπιστήμια, ή αν απορρίψεις όσες προσφορές σου έγιναν, μπαίνεις στην διαδικασία του extra, κατά την οποία επιλέγεις κάθε φορά 1 πανεπιστήμιο, μέχρι να βρεις αυτό που θες. Αν κι εκεί δεν κάτσει τίποτα πας στο clearing, όπου και περιμένεις μέχρι τα μέσα Αυγούστου να βγουν οι λίστες με όσα πανεπιστήμια έχουν ακόμη κενές θέσεις. Αυτό που έχεις να κάνεις τότε είναι να απευθυνθείς άμμεσα στα πανεπιστήμια αυτά και να μάθεις αν θα σε δεχθούν ή όχι. Καταλαβένετε ότι όσο πιο αργά πάει η όλη διαδικασία, τόσο περισσότερο άγχος υπάρχει, αφού το ενδεχόμενο να μην κάνεις κάτι ή να κάνεις κάτι που δε σου αρέσει είναι αρκετά πιθανό. Έχω και την τάση να μεγαλοποιώ τα κακά πράγματα, άρα…

Όταν σε δέχεται κάποιο πανεπιστήμιο (πριν το clearing) σου κάνει την προσφορά του και σου δίνει μια προθεσμία για να απαντήσεις. Στην αρχική σελίδα του λογαριασμού σου στο site του UCAS υπάρχει κάτω αριστερά ένα κουτάκι που σε ενημερώνει σχετικά («Please reply to your offers until μουμπλε, μπούμπλε» ή κάτι τέτοιο). Η δική μου προθεσμία ήταν στις 30 Ιουλίου, ημέρα Δευτέρα, του σωτηρίου έτους 2007. Δηλαδή…σήμερις!

Αφού δεχτείς κάποια προσφορά, σου έρχεται ένα χαρτί από το πανεπιστήμιο (confirmation letter) που σε ενημερώνει για τα σχετικά (τι θα γίνει με το δωμάτιό σου, πότε πρέπει να πας, τι πληρώνεις, κλπ). Το χαρτί αυτό έρχεται περίπου μια εβδομάδα αφότου δέχτηκες την προσφορά του πανεπιστημίου.

(Τέλος Επεξηγήσεων)

Είχαμε μείνει λοιπόν εκεί που βλέπω εγώ ότι είμαι στο clearing. Σκέφτομαι «δε βαριέσαι, κάποιο πρόβλημα θα παίζει, τσεκάρω σε 2-3 μέρες ξανά». Εν τω μεταξύ, στο internet μπαίνω καθημερινά, δεν είναι να πεις ότι δεν έχω πρόσβαση. Τέσσερις (χαχα, ασυνεπής SebKom) μέρες μετά, πάλι τα ίδια: You are in clearing, your clearing id to contact universities is 1234567890000. Τηλέφωνο γρήγορα στο customer service του UCAS, «μπούμπλε μπούμπλε» εγώ*(2), «I apologize, I am really sorry, γίνομαι χαλί να με πατήσετε και γδύνομαι να με μαστιγώστε» ο υπεύθυνος εκεί. «Πρόβλημα με το σύστημα, μπορώ να κάνω εγώ accept την προσφορά αντί για εσάς» μου λέει. «Κι αν μπω αύριο θα λέει ότι είμαι στο clearing ή ότι δέχτηκα την προσφορά;», απαντάω. Σαν ειρωνία το πήρε ο κακομοίρης, «λυπούμεθα βαθύτατα, συμβαίνει μια στις τόσες, μας συγχωρείτε, κλπ¨. Λέω «δεν πειράζει καθόλου, απλά ρωτάω να ξέρω τι θα γίνει μετά». «Όλα κανονικά θα ‘ναι», απαντά. Τον ευχαριστώ, μου ζητάει άλλες 8789789 φορές συγγνώμη και το κλείνουμε. Όλα αυτά περίπου πριν από δύο εβδομάδες.

Χαρτί ακόμη δεν έχει έρθει. Εγώ τα ‘χω παίξει, οι δικοί μου νομίζουν ότι τους δουλεύω και ότι θα καταλήξω να ξεκουράζω τον πατέρα μου στο ταξί και η αδερφή μου (η οποία είναι λίγο ψώνιο και γουστάρει τρελά την ιδέα του «μεγάλος αδερφός σπουδάζει στο Λονδίνο», συν το ότι έχει ερωτευτεί την Avril Lavigne και θέλει να ‘ρχεται σε συναυλίες) κοντεύει να με σκοτώσει. Όπως καταλαβαίνετε περιθώρια δεν υπήρχαν άλλα: Έπρεπε να τηλεφωνήσω στο Brunel.

Αυτή στο ηχογραφημένο μήνυμα έχει πολύ αστεία φωνή/προφορά. Ειδικά όταν λέει στην αρχή «Welcome, to Brunel University, Admissions Office». Τα κόμματα τα έχω βάλει επίτηδες γιατί εκεί ακούγεται σα να βάζει τελεία. Επίσης, ήξερα ότι το πανεπιστήμιο δεν τονίζεται στο -ού αλλά στο -έλ. Δεν ήξερα όμως ότι είναι Μπρουνέέέέέέλ! 😛

Mε τα πολλά, κι αφού ως Home/EU student έχω πατήσει το 1, ακούω real time φωνή. Γέρος, με μπυροκοιλιά, κοντά στη σύνταξη, μουγκρίζει ένα «Good afternoon».*(3) Την κάτσαμε, σκέφτομαι, αν μιλάει έτσι θα φτάσουμε όντως άφτερνουν μέχρι να τακτοποιηθώ. Του εξηγώ τι γίνεται, προσπαθούμε απεγνωσμένα και οι δύο να καταλάβουμε τον άλλο και δόξα τω Θεώ, ακούω το αποτέλεσμα της νεκροψίας: Φαίνεται, λέει, ότι δεν έχετε δεχθεί την προσφορά μας… Δεν την έχω δεχθεί, όχι, την δέχθηκε ο τυπάς του UCAS. Δε φαίνεται τίποτα, λέει ξανά, και η βάση δεδομένων μας είναι μια χαρά, κλπ. Τι να κάνω κι εγώ, με όση ταπεινότητα έχω του εξήγησα τι παίχτηκε και μετά από πολλά καταφατικά μουγκρίσματα μου είπε ότι θα με βάλει στη λίστα όσων έχουν δεχθεί. Μου ‘πε δε να μην κάνω τίποτα με το δωμάτιο ακόμη, να περιμένω σε μια εβδομάδα το χαρτί…

Σήμερα έληγε η προθεσμία μου για την απάντηση στο Brunel, αν δεν έιχα πάρει τηλέφωνο τι θα γινόταν; Πλάκα δε θα ‘χει να μείνω άστεγος; Στου Uxbridge τα παγκάκια, ωραίο δεν είναι για τίτλος κλαψιάρικου τραγουδιού;

Σχόλια
1) Η φράση αυτή δεν έχει γίνει στην εποχή μας συνώνυμο της αδιαφορίας και της βαρεμάρας; Google it!

2) Το μπούμπλε μπούμπλε δεν το έκλεψα από τα Κόμικς επειδή βαριέμαι να γράφω τι είπα στο τηλ. Απλά όταν μιλάω αγγλικά ένα μπούμπλε μπούμπλε ακούγεται…

3) Afternoon είναι στις 11 το πρωΐ εκεί; Δηλαδή εγώ που θα ξυπνάω στις 1 το μεσημέρι θα ξυπνάω από τα άγρια χαράμματα; Γουστάρω, θα χορταίνω ύπνο και θα βγαίνω και από πάνω ως ο πιο ορεξάτος μαθητής! 😀

    Σχολιάστε

