Ουφ…

…μου ‘φυγε ένα βάρος (και φορτώθηκε ένα άλλο)!

Παράξενα πλάσματα οι άνθρωποι. Όταν θέλουν χαζογελάνε επί ώρες με το κάθε τι. Κι όταν θέλουν φέρνουν την καταστροφή από την πιο ασήμαντη αφορμή.

Πέρα από την κοπέλα μου που την έχω κάνει χώμα τις τελευταίες μέρες με την σκατοψυχολογία μου, είχα και την ανησυχία των σπουδών. Όσπου, πριν καμιά ώρα:

brunel.png

Τώρα θα περάσουν άλλες τόσες μέρες να φοβάμαι να απαντήσω θετικά, μην τυχόν και κάνω λάθος…

Ρε δεν ξέρουμε τι θέλουμε σ’αυτόν τον πλανήτη! Όχι τίποτε άλλο, παιδεύουμε και τους συνανθρώπους μας.

iBlog, σπρώξε με στο «ναι»! 😛

  1. Για ποιο λόγο ψάχνεις σπρώξιμο; Μπορώ να βοηθήσω εγώ μήπως; 🙂

    (Είναι ένας εύσχημος τρόπος για να σού πω πως δεν κατάλαβα το νόημα του δημοσιεύματος. Ένας άλλος είναι ότι είμαι ηλίθιος!)

  1. 1 Αντί σχολίου (για το “Ουφ…”) « SebKom

    […] Αντί σχολίου (για το “Ουφ…”) 5 07 2007 O artech (που έχει ένα απ’τα καλύτερα ελληνικά blogs κι ας λέει όχι :P) δεν το ‘πιασε το νόημα του Ουφ… […]




Σχολιάστε

