Σπουδάει στση Αγγλίες!

Ένας άλλος λόγος για τον οποίο στεναχωρήθηκα που θα την κάνω είναι οι γονείς μου. Πέρα από το οικονομικό θα έχουν να αντιμετωπίσουν και το (κερκυραϊκό) κουτσομπολιό. Αν σκεφτείτε ότι το κουτσομπολιό εδώ έχει και επίσημη γιορτή, φαντάζεστε τι παίζει. Προσθέστε και την ανάλογη προφορά (δείγμα της οποίας σας παρέθεσα στον τίτλο) και το γλυκό…έδεσε!

Anyway, σκέφτηκα να δημιουργήσω μια σειρά posts για να βγάζω το άγχος μου σχετικά με
αυτό το θέμα.

Πριν λίγα λεπτά έλαβα e-mail από τον Admissions Tutor του Brunel και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου από του χρόνου θα…σπουδάω Foundations of IT! Rigo & iBlog ξεκινήστε τις ετοιμασίες, θέλω ένα αεροδρόμιο γαλανόλευκο! 😛

Το πολύ καλό όλης αυτής της ιστορίας βέβαια είναι ότι με τον πρώτο (Rigo) θα πάμε να δούμε Plymouth και Aston Villa και με τον δεύτερο Farnham και Woking. Ειδικά η δεύτερη εμπειρία θα ‘ναι κάτι το ξεχωριστό, ως προς το καλτ της υπόθεσης! 😀

  1. Rigo

    Συγχαρητηρια. Η παρεα των φευγατων μεγαλωνει. Περα απο την πλακα το Brunel ειναι καλο πανεπιστημιο. Οσο για το κουτσομπολιο εχω ακουστα (να ναι καλα η πρωην μου) αλλα οπου και να σπουδαζες Κρητη η Αγγλια το κουτσομπολιο ειναι κουτσομπολιο. Οποτε τι τα θες και τα σκεφτεσαι; By the way εγω για Plymouth Argyle εχω δεσμευτει. Οχι οτι συγκρινεται με τη Farnham (τοσα χρονια στην γαλανολευκη Αγγλια πρωτη φορα την ακουω αυτη την ομαδα) αλλα οτι μπορει ο καθενας -)

  2. Zhlevw! 8elw ki egw bala! 8a me parete mazi sas an anaivw gia kana taksidaki??

  3. Άμα υποστηρίζεις Villa κάτι θα γίνει! 😛

  4. Rigo

    Η αν υποστηριζεις Plymouth η Exeter LOL. Σεμπ ποτε ξεκινας με το καλο; Σου εχουν πει ημερομηνια;

  5. ginfu

    Exeter! Τέτοια λέγε μου…

    Σεμπ ή Ερρίκος, θα με φιλοξενήσει κάποιος ε; 😛

  6. @ Rigo: Σεπτέμβρη ξεκινάω, ακριβή ημερομηνία δεν ξέρω. Υποθέτω θα μου πουν στο confirmation letter (ή όπως το λένε τελοσπάντων! :P)

    @ ginfu: Εγώ στο σπίτι μου φίλαθλο/οπαδό/υποστηρικτή της Άρσεναλ δε βάζω. Ο Ερρίκος δεν ξέρω, αλλά θα του συνιστούσα να μη βάλει ούτε αυτός! 😀 Γίνε κι εσύ Villa, Plymouth ή Exeter και θα το σκεφτούμε…

  7. Λίγα λόγια για τη Farnahm FC, θα πιαστούμε στα χέρια. :-p Πάντως για να έχει ομάδα αυτό το κωλοχώρι θα πρέπει κάθε κάτοικος του να παίζει σε δύο θέσεις ταυτόχρωνα. Anyway, συγχαρητήρια για το Brunel αλλά γιατί το προεξοφλείς από τώρα; Δε θα περιμένεις βάσεις;

    Εν τω μεταξύ στο Brunel παίζουν τόσοι greekουλες που το κουτσομπολιό θα είναι χειρότερο από κάθε Κέρκυρα, believe me!

    Άντε καλή αντάμωση το Σεπτέμβη στο Νησί! Και μια συμβουλή: Αυτό το καλοκαίρι να το ρουφήξεις «μέχρι την τελευταία του σταγόνα». Να φας του σκασμού, να ΜΗΝ πιεις, να μαυρίσεις μέχρι εγκαύματος, να κολυμπήσεις μέχρι πνιγμού και να βλέπεις τους φίλους και συγγενείς σου όλη την ώρα, μέχρι να τους σιχαθείς. Και όταν πας εκεί να μην κάνεις παρέα με Έλληνες όπως ο iblog…

  8. Σωστό σε βρίσκω για την Farnham! 🙂

    Δεν το προεξοφλώ το Brunel, αλλά το πιθανότερο είναι ότι δε θα πέσει η βάση. Επίσης δεν είναι 100% σίγουρο το Brunel, ποιός ξέρει τι μπορεί να συμβεί!

    Σχετικά με τις ευχές για το καλοκαίρι έπεσες 80% μέσα: Θα φάω του σκασμού γιατί από χθες ακολουθώ πρόγραμμα για να παχύνω από διατροφολόγο. Δε θα πιω γιατί δεν πίνω. Θα μαυρίσω μέχρι εγκαύματος γιατί είμαι τόσο τεμπέλης που ούτε αντηλιακό δε βάζω. Θα κολυμπήσω μέχρι πνιγμού γιατί δεν ξέρω καλό κολύμπι. Για τους συγγενείς και τους φίλους δεν ξέρω… 😛

  9. Rigo

    @Ginfu. Δεν κανω διακρισεις εγω οπως καποιοι αλλοι καμενοι… Αφου δεν εισαι Man U δεν εχω προβλημα :-p

    @the ibt. Ξερεις ποσο αιμα εχει χυθει για αυτες τις ιστορικες ομαδες (Exeter Farnham);

    Σεμπ την καλυτερη συμβουλη σου εδωσε ο φιλος. Μην μπλεξεις με ελληνικες κλικες (αν και απο οσο σε εχω καταλαβει δεν παιζει κατι τετοιο). Καλοι χρυσοι οι Ελληνες αλλα μεμονωμενα. Οταν μαζευομαστε πολλοι συνηθως μας ψιλοσαλευει με την οχι και καλυτερη εννοια. Επισης το καλοκαιρι αυτο απολαυσε τις ομορφιες και την κουζινα της Ελλαδας. Δε λεω παραπανω μη σε ξενερωσω.

    ΥΓ Ρε συ κανε πασα το προγραμμα του διατροφολογου. Σε λιγο θα με σταματανε για να μου δωσουνε ψιλα… Παλι θα τα χασουν οι δικοι μου οταν κατεβω…

  10. Καλή τύχη, κουράγιο, καλή αρχή και όλα τα σχετικά! 🙂




Σχολιάστε

