Αλλάζοντας το βιολογικό μας ρολόι

Πανεύκολο: Δεν κοιμάστε ΠΟΤΕ πριν τις 2, για 3 συνεχόμενους μήνες, και η νύχτα γίνεται μέρα.

Μέχρι να σας σταματήσει το σώμα σας, όπως εμένα σήμερα. Μέχρι να μην πάει άλλο, όπως τώρα.

Καληνύχτα σας, από αύριο επιστρέφω. Θα μου λείψει αυτή η νυχτερινή υσηχία, αυτή η μοναχική ηρεμία.

(Αλλά μου έχει ήδη λείψει και η ξεκούραση όλη την υπόλοιπη μέρα… :P)

  1. ginfu

    1) Το είχα πετύχει κι εγώ κάποιο καλοκαίρι… Είμαι σίγουρος ότι θα μου ξανασυμβεί κάποτε.
    2) Ευχαριστώ για το link. Δεν πιστεύω πως το αξίζω ακόμη αλλά όπως και να ‘χει ευχαριστώ.

  2. εξτρα hint. Mόλις πηγαίνει 9 (το πρωί) κλίνεται πατζούρια ανοίγεται ερκοντίσιον και ξαναπεύτετε στο κρεβάτι. Είναι ωραίο το καλοκαίρι….

  3. fantazomai oti oloi oi argosxoloi pou molis teleiwsame panellhnies ta idia kanoume.. coperty lol!

  4. Το ποτέ πριν τις 3 είναι στάνταρ! Εγώ θα έλεγα δεν κοιμάστε ποτέ πριν τις 5! Το κάνω από το ’99 που τελείωσα τις πανελλήνιες κατά καιρούς για διαφορετικους λόγους… Δεν ξέρω αν είναι καλό αλλά νομίζω αντέχω ακόμα… Α! και δεν πίνω και καφέ! Το καλύτερο είναι ότι μπορείτε άνετα να κοιμάστε μέχρι τις 2 το μεσημέρι και να αποφεύγετε την τρελή ζέστη!

  5. Εγώ για ένα χρόνο καιγόμουν World of Warcraft και έπεφτα για ύπνο σταθερά στις 04:30. Όταν πέρασα στο μεταπτυχιακό, θυμήθηκα πού είναι η ανατολή.

    Γενικά αρκεί να έχεις ένα λόγο. Φαντάζομαι.




Σχολιάστε

